Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

L'Ajuntament de Manresa reprèn dilluns l'atenció presencial amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Tributària (OAT)

L'Ajuntament de Manresa reprèn dilluns l'atenció presencial amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Tributària (OAT)


22/05/2020

Per sol·licitar cita prèvia s’ha de fer trucant al telèfon 93 878 24 43 o enviant un correu a oat@ajmanresa.cat.

 

L’Ajuntament de Manresa reprèn a partir del proper dilluns, 25 de maig l’atenció presencial a l’Oficina d’Atenció Tributària (OAT), que es farà únicament mitjançant un sistema de cita prèvia per garantir el distanciament necessari. La represa de l’activitat seguirà totes les mesures que han estat dictades amb relació a la covid-19 per tal de garantir la seguretat tant de la ciutadania com del personal de l’Ajuntament enfront del virus.

Per sol·licitar cita prèvia s’ha de fer trucant al telèfon 93 878 24 43 o enviant un correu a oat@ajmanresa.cat. L’OAT està situada a la plaça Major 6, baixos i atén de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h i els dilluns de 16 a 18 h. A l'estiu, (1 de juliol al 15 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 h a 13.30 h.

En funció de la consulta o el tràmit, també podeu trucar o enviar correu a:

- Per a pagaments de tributs, fraccionaments i ajornaments de tributs en període voluntari, quota fixa mensual, duplicats de pagament, informes de deutes tributaris i informació sobre el calendari del contribuent:

  

- Per a pagaments, fraccionaments i ajornaments de tributs en període executiu, provisions de constrenyiment i embargaments:

 

- Per a gestió de tributs, bonificacions, exempcions i reduccions de tributs, declaracions tributàries, plusvàlua, IAE, ICIO i recursos contra actes de gestió tributària:

 

- Per a declaracions tributàries i sol·licituds de rectificació de dades en matèria cadastral, guals, certificats cadastrals i taxes industrials:

 

Altres oficines de l’Ajuntament atenen amb cita prèvia des de l’11 de maig passat

L’Ajuntament de Manresa va reprendre l’11 de maig l’atenció presencial a diversos serveis municipals mitjançant un sistema de cita prèvia per garantir el distanciament necessari.

Els serveis que ja fan l’atenció presencial són l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO), el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM), el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), el Servei d’Atenció Integral (SAI LGTBI), els quatre Equips Bàsics de Serveis Socials (EBAS), el Servei d’Acollida i l’Oficina Jove del Bages.

 

Amb la col·laboració de:
Campus Manresa - | Mapa web