Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Manresa Turisme inicia una nova campanya en línia vinculant recursos patrimonials amb vins de la DO Pla de Bages

Manresa Turisme inicia una nova campanya en línia vinculant recursos patrimonials amb vins de la DO Pla de Bages


06/07/2020

Amb el nom de “Maridatges de patrimoni”, s’oferirà una ruta virtual per 8 recursos patrimonials de Manresa, com la Seu, la Cova, el Balç o la Torre Lluvià, entre d’altres, on per cadascun d’ells es proposaran dos vins del Bages, fent una explicació de la seva relació.

 

“Maridatges de patrimoni” és la nova proposta de campanya en línia proposada per la Fundació Turisme i Fires de Manresa amb la col·laboració de la DO Pla del Bages i els 15 cellers de la comarca. L’objectiu és posar en valor els espais patrimonials de la ciutat i els vins del Bages, a través d’una combinació entre la cultura i el vi.

 

Un maridatge és el procés de combinar un element, sigui un aliment o no, amb un vi, amb la intenció de realçar el plaer de degustar-lo explorant les sensacions que desperten plegats. En aquesta proposta, el maridatge es fa en base a la història, al disseny o al paisatge de cada espai emblemàtic de Manresa, buscant similituds amb les característiques dels vins de la DO Pla de Bages. Per exemple, en el cas de la Seu, es proposaran dos vins de guarda, de varietats antigues, que perduren en el temps com la basílica medieval. La proposta ha estat dissenyada per l’equip tècnic de la Fundació Turisme i Fires de Manresa, del que forma part la sommelier Anna Castillo, amb el suport de la DO Pla de Bages i la participació dels 15 cellers de la comarca.

 

A través de les xarxes socials de Manresa Turisme, i durant el mes de juliol, s’oferirà, doncs, una ruta per 8 recursos patrimonials de Manresa, com la Seu, la Cova, el Balç o la Torre Lluvià entre d’altres, on per cadascun d’ells es proposaran dos vins, fent una explicació de la seva relació. A més, a través d’stories d’Instagram, els propis cellers faran una explicació de les característiques dels seus vins a través d’un petit vídeo.

 

La voluntat de Manresa Turisme és que aquesta proposta acabi convertint-se en una visita presencial que pugui oferir-se tan per individuals com a grups organitzats i que tingui tan bona acollida com la campanya en línia “Tour Virtual en família”, que va comptar amb la participació de més de 1.300 persones.

 

 

Amb la col·laboració de:
Campus Manresa - | Mapa web